1 » Regulamin2

Kontakt

  • Unitron Computer
    Bursztynowa 24 lok. 1A
    20-576 Lublin
    NIP: 946-138-99-63
  • E-mail:info@uroute.pl
  • Telefon81-746-55-67
    504-530-744
  • Fax81-746-55-67
  • Godziny działania sklepuSklep stacjonarny czynny jest codziennie w godzinach 10.00-18.00 w soboty nieczynne

Hity sklepowe

Zmiana języka

PolskiAngielski

Regulamin

UWAGA!
Niniejszy regulamin dotyczy sprzedaży produktów za pośrednictwem sklepu uroute.pl oraz aktualizacje.uroute.pl


Dane firmy (zwanej dalej Sprzedającym):
Unitron Computer Jolanta Stachyra
ul. Bursztynowa 24 lok. 1A
20-576 Lublin
NIP 946-138-99-63, REGON 430720550

Numer rachunku bankowego: 50 1020 5558 1111 1427 1340 0453

Kontakt z nami:
Telefon oraz fax dla klientów: 81-746-55-67  ( czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 10 - 18)

e-mail: info@uroute.pl

Zasady sprzedaży:

Jeżeli przed zalicytowaniem mają Państwo jakiekolwiek wątpliwości bardzo prosimy o kontakt telefoniczny lub maliowy w celu ich wyjaśnienia zanim dojdzie do transakcji.

 

Informacja o formie płatności:
Udostępniamy poniższe formy płatności

  • wpłata na konto bankowe naszej firmy
  • wpłata za pośrednictwem systemu PAYU
  • płatność za pobraniem (przy odbiorze listonoszowi lub kurierowi)
  • płatność z odbiorem osobistym


W przypadku odbioru osobistego, opcja ta jest możliwa tylko w dni powszednie w godz. 1500 - 1800  w siedzibie naszej firmy.

Płatności przy odbiorze osobistym:

  • gotówka przy odbiorze
  • wcześniejsza przedpłata na konto bankowe (wpłata musi być zaksięgowana na naszym koncie w momencie odbioru zakupionego produktu)
  • płatność kartą płatniczą


Płatności:

  • Ceny produktów są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
  • Do każdego zakupionego towaru, jeżeli ma on zostać wysłany, należy doliczyć koszt transportu, który podany jest zawsze w opisie.
  • Koszty transportu są podane w Opcjach dostawy i transportu. W przypadku większej ilości prosimy o kontakt w celu uzgodnienia indywidulanego kosztu transportu oczekiwanej ilości przedmiotów.
  • Nie wysyłamy towaru na podstawie potwierdzenia przelewu ( dopiero po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie).
  • Wpłaty przyjmowane są na konto banku Inteligo nr. rachunku 50 1020 5558 1111 1427 1340 0453  lub poprzez skorzystanie z opcji PAYU
  • W tytule przelewu bankowego (pocztowego) bardzo proszę podać dane kupującego i numer zamówienia.
  • Na przelew po zakupie czekamy maksymalnie 7 dni po tym okresie usuwamy transakcję z systemu.
  • Jeśli wpłata za towar wpłynie po okresie 7 dni od licytacji, zastrzegamy sobie w przypadku znacznej zmiany cen do odmowy realizacji transakcji.
  • Odbiór osobisty dostępny jest przy płatności gotówką, przedpłacie na konto bankowe oraz płatności kartą płatniczą na miejscu w sklepie stacjonarnym.
  • Do każdej transakcji dołączamy paragon fiskalny albo fakturę VAT (Fakturę na życzenie wyrażone w formularzu podczas składnia zamówienia lub przy odbiorze osobistym)


Wysyłka i odbiór zamówionych towarów:

  • Realizujemy zamówienia z dostawą na terenie całej Polski jak również z dostawą za granicę. UWAGA! w każdym przypadku wysyłki za granicę należy wcześniej telefonicznie lub mailowo uzgodnić z nami jej warunki oraz cenę dostawy.
  • Wysyłki realizowane są w dni robocze do 48h od wpłynięcia przelewu na konto lub wyboru płatności przy odbiorze (za pobraniem), chyba że w opisie produktu podany jest inny termin wysyłki.
  • Pracujemy od poniedziałku do piątku i tylko w te dni realizujemy wysyłki.
  • Zastrzegamy sobie możliwość wydłużenia terminu wysyłki w przypadkach szczególnych.
  • Wysyłamy towar tylko po zaksięgowaniu wpłaty na konto lub otrzymaniu potwierdzenia PAYU (nie dotyczy wysyłek za pobraniem).
  • Koszty dostawy są zawsze podane w opisie produktów znajdujących sie w sprzedaży w naszym sklepie internetowym.
  • Wysyłki realizowane są w dobrze zabezpieczonych opakowaniach tekturowych lub w pakietach bąbelkowych w zależności od rodzaju produktu.
  • Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa za moment wydania towaru przez sprzedającego uważa się moment powierzenia go przewoźnikowi.
  • W trosce o zadowolenie naszych klientów, staramy się pomagać we wszelkich problemach związanych z działalnością spedytorów w godzinach naszej pracy.
  • Reklamacje dotyczące przesyłek przyjmujemy zgodnie z regulaminami spedytorów.
  • Rozpatrzenia reklamacji dokonuje spedytor w ramach czasowych określonych w jego regulaminie.
  • W przypadku nieodebrania paczki, z winy kupującego, kupujący ponosi koszt zwrotu do nadawcy oraz ponownej wysyłki.
  • Odbiory osobiste są możliwe tylko po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym lub mailowym.


Regulamin zwrotów:

  • Osobie fizycznej, która dokonała zakupu w celu nie związanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową (zwanej dalej „Konsumentem”) przysługują prawa i obowiązki, o których mowa w ustawie z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827).
  • Kupując towar na fakturę VAT czyli popularnie mówiąc "na firmę" nabywca nie jest konsumentem w rozumieniu powyższej ustawy i opisane tu prawo zwrotu nie dotyczy takich transakcji. „Art. 221. Za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową".
  • Konsumentowi przysługuje uprawnienie do odstąpienia od Umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od Umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Konsument wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia ( inna niż przewoźnik) a wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie rzeczy (np. córka,sąsiad odebrał/a przesyłkę dla mamy, koleżanki, sąsiadki itp.).
  • Aby zachować termin konsument musi poinformować sprzedawcę przesyłając mailowo, pocztą lub faksem informację o odstąpieniu od umowy, najlepiej na wypełnionym formularzu zwrotu towaru (co przyspieszy rozpatrzenie sprawy) przed upływem ustawowych 14 dni.
  • Formularz odstąpienia od Umowy powinien zawierać: Datę, Imię i nazwisko nabywcy oraz login Allegro, numer aukcji, nazwę towaru, adres oraz numer rachunku bankowego do zwrotu pieniędzy (Wzór poniżej, na końcu strony).
  • W przypadku odstąpienia od Umowy, zwrotu pieniędzy dokonujemy niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki zwrotnej zawierającej zwracany produkt (wyłącznie w dni robocze).
  • Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności, w tym najtańsze zwykłe koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego).
  • Zwrotu płatności Sprzedający dokona przy za pomocą przelewu bankowego na wskazany przez kupującego rachunek bankowy.
  • Konsument powinien zwrócić towar w stanie nie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu - oznacza to tyle że konsument może użyć zakupiony produkt w zakresie niezbędnym do jego sprawdzenia i podjęcia decyzji. Art. 34. 1.pkt.4 Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
  • W przypadku zużycia elementow znajdujących się w komplecie ale zbędnych do sprawdzenia urządzenia kwota zwrotu będzie pomniejszona o wartość zużytych elementów. Cennik znajduje się u sprzedawcy i może być udostępniony na życzenie konsumenta.
  • Zwracany towar należy dostarczyć do firmy Unitron Computer , ul.Bursztynowa 24 lok. 1A , 20-576 Lublin
  • UWAGA! - sprzedający nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem.


Reklamacja:

  • Każdemu kupującemu, który zawarł umowę sprzedaży przysługuję prawo do reklamacji.
  • Każdy towar znajdujący się w sprzedaży na naszych aukcjach objęty jest gwarancją producenta, dystrybutora lub sprzedawcy.
  • Jeżeli zakupiony towar, który Państwo otrzymali uległ uszkodzeniu (wady fabryczne, uszkodzenia powstałe z winy producenta) macie możliwość reklamacji towaru (nie dotyczy uszkodzeń powstałych z winy konsumenta, cennik usług nie podlegających gwarancji poniżej)
  • Zgłoszenia reklamacyjne prosimy dokonywać na dane podane w karcie gwarancyjnej lub w warunkach gwarancji dołączonych do zakupionego przedmiotu. Znacznie uprości to i przyspieszy procedurę reklamacji i samego serwisowania.
  • W przypadku realizacji gwarancji za naszym pośrednictwem, na produkt który ma kartę gwarancyjną producenta lub dystrybutora, w której jest podany serwis realizujący naprawy gwarancyjne zastrzegamy sobie prawo do wydłużenia czasu naprawy (poza terminem określonym w karcie gwarancyjnej), jako czas potrzebny na dostarczenie produktu do serwisu producenta (dystrybutora).
  • W celu identyfikacji i usprawnienia procedury reklamacyjnej, Kupującemu, który dokonuje reklamacji produktu za pośrednictwem Sprzedającego zaleca się, by w ramach takiej reklamacji wypełnił formularz reklamacyjny ( wzór na końcu strony) i dołączył go wraz z kopią (lub oryginałem) dowodu zakupu do reklamowanego towaru. Pozwoli to na przyspieszenie czasu rozpatrywania zgłoszenia.
  • Reklamowany towar należy dostarczyć do siedziby firmy tj. Unitron Computer , ul. Bursztynowa 24 lok. 1A , 20-576 Lublin.
  • Zwrot reklamowanego towaru następuję za pomocą usług Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej..
  • Każdorazowo warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta. Powyższe postanowienie nie wyłącza, nie ogranicza, a także nie zawiesza uprawnień Konsumenta wynikających w szczególności z ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2014 r., poz. 121) oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827).
  • W przypadku sprzedaży towaru w obrocie między przedsiębiorcami - na podstawie art. 558 § 1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2014 r., poz. 121) - strony wyłączają odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi.
Ceny usług programowych nie podlegających gwarancji (ceny nie zawierają kosztów wysyłki) :
  • instalacja wykasowanego oprogramowania nawigacji lub telefonu - 39zł
  • instalacja map nawigacji - 39zł
  • przywrócenie ustawień systemu po przywróceniu ustawień fabrycznych nawigacji - 39zł
Ochrona danych osobowych:
  • Dokonując zakupu za pośrednictwem naszego sklepu internetowego Klient dobrowolnie wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych, zachowując prawo do wglądu, poprawy i usunięcia ich z bazy adresowej.
  • Sprzedający gwarantuje przestrzegania zasad Ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997r oraz gwarancję nieudostępniania ich innym osobom fizycznym i prawnym.
  • Dane gromadzone podczas rejestracji lub zakupu są wykorzystane przez sprzedającego wyłącznie do prawidłowej realizacji zamówień, a także do śledzenia statusu zamówienia i dokonywania w nim zmian na życzenie Klienta zanim zostanie wysłane. Klienci zachowują prawo do wglądu, poprawy oraz usunięcia swoich danych z bazy adresowej po zrealizowaniu zamówienia. Czynności tych dokonać można dzwoniąc do siedziby firmy Unitron Computer lub wysyłając dyspozycję przez email.
  • Zastrzegamy sobie prawo zmiany powyższej polityki prywatności poprzez opublikowanie nowej polityki prywatności na tej stronie. Pytania dotyczące ochrony prywatności prosimy kierować na nasz adres e-mail.
  • W sprawach nieuregulowanych regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego oraz inne przepisy powszechnie obowiązującego w RP prawa.

 


Oświadczenie o odstąpieniu od umowy - WZÓR

(Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać razem ze sprzętem tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

[DANE SPRZEDAJĄCEGO]                                                   
…………………………….                                                      
…………………………….                                                     
…………………………….                                                     

Niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy ……….………………………………………………………………………………………………………….,

  • Numer zamówienia w sklepie internetowym……………………………………… .
  • Data zawarcia umowy to ……………………………………….,
  • Data odbioru ……………………………………………….… .
  • Imię i nazwisko………………………………………………………….
  • Adres …..…………………….……..…………………………………….
  • Telefon…………………………….…………………………….
  • Data wypełnienia formularza………………………………………
  • Numer rachunku bankowego na który ma być wykonany przelew

.....................................................................................................................

Podpis

 

______________________________________________________________________________________________

 

Formularz zgłoszenia reklamacyjnego - WZÓR

(skopiuj, wypełnij i włóż do przesyłki razem z uszkodzonym urządzeniem)


[DANE KUPUJĄCEGO]


Imię i nazwisko………………………………………………………….
Numer zamówienia w sklepie ……………………………………………………………..

Nazwa produktu ..............................................................................................
Numer seryjny z karty gwarancyjnej...................................................................
Data wystąpienia uszkodzenia ...........................................................................

Opis uszkodzenia..............................................................................................

......................................................................................................................

Adres zwrotny towaru ......................................................................................

......................................................................................................................

Telefon kontaktowy…….……..…………………………………….
 


Podpis ............................................


Przejdź do strony głównej